Usein kysyttyä

Onko sinulla kysyttävää tunteihin, aikatauluihin tai ohjaajiin liittyen vai askarruttaako jokin muu PompIT:iin liittyvä asia? Alla on lueteltu usein esille tulevia kysymyksiä ja vastauksia niihin. Jos vielä jää jotain kysyttävää niin lähetä viestiä palautelomakkeen avulla, niin otamme yhteyttä pikaisesti.

1. Mitä teen jos lapsen tai aikuisen jumppakerta jää sairauden tai muun syyn takia käymättä?

– Väliin jääneen jumpan voi korvata saman jumppakauden missä tahansa jumpassa. Katso tuntikalenterista sopiva ajankohta ja sopiva jumppa. Ilmoita korvaavalle tunnille sähköpostitse tai tekstiviestillä 0449889919.

2. Korvaako vakuutus jos lapselleni tapahtuu jumpassa vahinko?

– Lapsi on vakuutettu liikuntakeskuksen puolesta. Vakuutus sisältyy kausimaksun hintaan.

3. Voiko jumpan aloittaa kesken kauden?

– Kyllä voi. Ota yhteyttä ja kysy lisää. Kausimaksu määräytyy sen mukaan kuinka monta jumppakertaa on vielä jäljellä.

4. Onko lapseni tarpeeksi taitava osallistuakseen jumppaan?

– Aikaisempaa kokemusta jumpasta ei tarvitse olla. Jumpassa jokainen lapsi on yksilö.

5. Saako alennusta jos lapsi käy useammassa jumpassa / viikko tai jos sisarukset käyvät molemmat jumpassa?

– Saa alennusta. Katso Hinnastosta lisätietoja.